Luxe modewereld op z’n kop: Aurélien doet het voor de helft

By  |  0 Comments

Aurélien laat zich inspireren door de romantiek van de tijdloze Mediterrane man. Na de initiële focus op de driving shoes, is het assortiment inmiddels uitgebreid tot een volledige ready-to-wear collectie voor zowel mannen als vrouwen die zich willen onderscheiden door middel van stijl, kwaliteit en ingetogenheid.

De prachtige producten van het nieuwe luxe modemerk Aurélien worden handgemaakt in dezelfde ateliers waar ook de befaamde modehuizen hun heerlijke spulletjes laten produceren. Er is echter één groot verschil. De prijs. Want Aurélien verkoopt die superluxe schoenen, kleding, en lederen accessoires voor de helft. Of minder. Hoe dat kan? Door rechtstreeks aan de consument te verkopen. Waardoor de marges van de hele modeketen er tussenuit worden gesneden. 

Slimme luxe

Aurélien oprichters Joris (25) en Philip Hetterschijt (23) noemen het slimme luxe. ‘Wij geloofden vanaf het begin dat designer kwaliteit producten niet zo exorbitant duur hoeft te zijn. Daarom zijn we terug gegaan naar de bron. We kwamen erachter dat de prijzen onrealistisch hoog zijn doordat er veel te veel partijen bij komen kijken die een marge verdienen op het product voordat het de consument bereikt. Het kan ook voor de helft.’ 

Razendsnel online

De aanpak van Aurélien slaat aan. Aurélien werkt samen met een geavanceerd distributie centrum om bestellingen binnen 24 uur te leveren in Nederland, België en Duitsland. Inmiddels lopen de driving shoes in bijna elk land ter wereld.

Heerlijk voor de helft

‘Wij hebben een tijdloze collectie gemaakt die we zelf altijd al wilden hebben. Niks fast-fashion. Stijlvol, eerlijk geprijsd, en gemaakt volgens de hoogste standaarden in samenwerking met s ’werelds beste fabrikanten en ateliers. Wij zijn een Nederlands merk met de kwaliteit van de grote Italiaanse modehuizen. Voor de helft van de prijs.’

Kijk eens op de site van Aurélien om de prachtige collectie te bekijken KLIK HIER