Goldbergh: vernieuwend Nederlands merk
Goldbergh: vernieuwend Nederlands merk
Goldbergh: een vernieuwend en Nederlands merk van modieuze winter- en skikleding, gericht op het hogere segment. De kleding kenmerkt zich door de mooie en luxe materialen en het rijke detailgebruik. De jassen, broeken, pully’s en vesten zijn functioneel én trendy. Alle items stralen luxe uit. De collectie van Goldbergh is clean en stijlvol, maar bevat ook prachtige eyecatchers die een stempel drukken op het merk.
Het merk groeit hard
Goldbergh maakt sinds de oprichting in 2011 een voorspoedige ontwikkeling door. Het merk is actief in 18 landen, waar de Goldbergh Luxury Sportswear via ruim 300 verkooppunten wordt verkocht. De oprichters zijn Sandra Peet en Lieke van den Berg. Ontwerpster Lieke “Mijn inspiratie haal ik overal vandaan. Ik kijk wat zich afspeelt op straat, maar ga volledig uit van mezelf. Ik stel me voor wat de moderne wintersporter in de kast wil hebben hangen. Van functionele kleding tot trendy accessoires en lekkere dikke vesten.”
Maxima en Gooische Vrouwen
Binnen- en buitenlandse celebritys dragen items van Goldbergh. In de nieuwste Gooische Vrouwen film, zijn de de actrices Linda de Mol en Tjitske Reidinga gekleed in exclusieve Goldbergh outfits. En in februari 2014 poseerde de koninklijke familie in Lech voor zo’n 80 journalisten en fotografen. Voor de gelegenheid koos Koningin Maxima voor een skipak van Goldbergh en dat was niet de eerste keer. Eerder slaagde ze voor prinses Amalia ook bij Goldbergh.
Jassen, tops, vesten en accessoires van Goldbergh zijn te koop via www.goldbergh.com. Op deze site staat ook een storelocator.