Winonah de Jong ontwerpt jumpsuit voor SOS Kinderdorpen
Stijlicoon Winonah de Jong heeft exclusief voor ModeMusthaves.com een jumpsuit ontworpen.
Na het immense succes van het WK shirt, welke de De Jong en ModeMusthaves.com in 2014 op de markt brachten, besloten de twee social media grootheden wederom de handen ineen te slaan bij het ontwikkelen van een van de IT-items van het moment.
De Jong staat bekend om haar wereldberoemde Instagram account @WinonahDeJong en style blog StyledByWinonah.com, waar ze dagelijks duizenden volgers weet te inspireren met haar gevoel voor stijl en trendsettend vermogen.
“Achter de schermen werk ik keihard aan het op de markt brengen van een geheel eigen dames kledingcollectie en vormt deze samenwerking de eerste stap in die richting”, aldus Winonah.
Ter ere van de vijftigste verjaardag van SOS Kinderdorpen Nederland, welke vanaf 15 mei een jaar lang gevierd zal worden, zullen alle opbrengsten van de jumpsuit gedoneerd worden aan deze organisatie. Op die manier heeft deze modieuze samenwerking een diepere betekenis voor Winonah, die zich als ambassadeur al jaren inzet voor SOS Kinderdorpen. Een organisatie die haar nauw aan het hart ligt.
Product details:
De jumpsuit heeft een knoopsluiting, twee borstzakjes op de voorzijde en rondom de middel een elastische band. Vanaf vandaag zal de jumpsuit exclusief verkrijgbaar zijn via www.modemusthaves.com in S/M en M/L in de kleuren army groen en denim voor €54,95.
Als finishing touch draagt de jumpsuit aan de binnenkant de handtekening van Winonah herself!